iamelsewhere

Myshelg!

Publicerad 2010-11-08 21:55:46 i Allmänt,

Har precis landat i soffan efter en ganska hektisk dag. Hade undervisning på förmiddagen, sen mötte jag upp Rasmus inne i stan och åt lunch. Var hemma några timmar och svarade på lite mail och gjorde lite annat pyssel. Sen träffade jag världens bästa kusinvitamin Aline inne i stan för en snabbfika och sen rundade jag av med lite Body Pump på Sats....puh!

Vill gärna visa en bild som i princip sammanfattar vår mysiga helg i Köpenhamn! Jag och mamsen har shoppat, promenerat, shoppat lite till, fikat, promenerat, ätit, promenerat osv...

God chailatte på den mysiga tesalongen Tante T.

Nu sitter jag och svär öven mina visdomständer som har börjat bråka igen...jag hatar dem! Känner mig jättesvullen på högerkinden. Så typiskt om jag ska åka på en inflammation till...orkar inte fler penicillinkurer nu. Dags att plocka bort de resterande tre visdomständerna om det ska fortsätta såhär.
Nu är det dags för duschen och en mix av alvedon/ipren...hoppas det hjälper mot de dumma tänderna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela