iamelsewhere

Snart är det dags!

Publicerad 2010-11-22 19:10:48 i Allmänt,

Ja snart är det dags för premiär av årets första glögg! För mig blir det nog på lördag då vi ska hem till Malin och Eddie och baka pepparkakshus och julpyssla :) Mys!
Årets glögg från Blossa är kryddad med saffran; därav den exklusiva flaskan i guld :)

Hoppas att jag kan lägga vantarna på nån flaska i alla fall...

Lite motsägelsefullt så tänkte jag också i samma inlägg som är alkoholrelaterat tala om att jag körde ett riktigt härligt och bra träningspass på Sats idag. Spinning och core blev det och det var skönt att starta veckan med tuff träning! Imorgon förmiddag ska jag drilla min klass i basket :) ska försöka lära dem allt jag kan inför Barometertävlingen på fredag då vi förhoppningsvis kan slå de andra klasserna...

Nu är det basket på TV10..dags att bänka sig i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela