iamelsewhere

Hemma igen...

Publicerad 2010-10-25 21:53:00 i Allmänt,

Nu är vi hemma igen efter en supermysig helg i Tidaholm. Fattar bara inte varför helgerna går så fort? Jag hade gärna stannat ett par dagar till. Det är så otroligt skönt med det lugna tempot, stressen bara rinner av en så fort man passerar skylten: "Välkommen till Tidaholm". Hade nog inte klarat att bosätta mig där permanent men en vecka eller två gör uppenbarligen susen för en stressad Stockholmare...

Imorgon har jag fått möjligheten att få intervjutid med en hälsoutvecklare på Previa (som en del av mitt projektarbete den här veckan). Det ska bli jätteroligt att prata med henne och kanske är det ett jobb som man själv kan få i framtiden...
På kvällen är det jobb som gäller. Stor middag/tillställning på jobbet och jag ska hjälpa till med lite av varje.

Som traditionen bjuder så var jag också tvungen att besöka den stora second-handbutiken i Tidaholm, Återbruket.
Där fyndade jag två skomakarlampor till nya landet! En liten och en stor för det otroliga priset 45 kr! Tror de kommer passa perfekt i köket, den stora ovanför köksbordet och den lilla i fönstret.

Nu ska jag kolla sista avsnittet av Lite sällskap.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela