iamelsewhere

Lampor!

Publicerad 2010-10-20 22:07:27 i Inredning,

Känns som att vårt ständiga problem är lampor. Kan hända att det bara är jag som tycker det, men i alla fall! Vi har fortfarande några rum där lampproblemet inte är löst. Blev dock glatt överraskad då R och jag besökte nyöppnade Clas Ohlson i Liljeholmen i lördags. Jättefin och fräsch butik och kändes inte alls som Clas Ohlson...
Såg till min förvåning att de hade många fina lampor! Här kommer några smakprov på det! Tror faktiskt att en av dem ska upp på min önskelista inför födelsedagen/julen.
Sara 249 kr


Rebecca 199 kr


Glamour 199 kr (den här tror jag passar perfekt på våra sängbord = upp på önskelistan!)
Jag drömmer om att få in lite mer belysning i vårt badrum och hoppas på att vi så småningom kan sätta upp tre spotlights under vår nya hylla som R satte upp för någon vecka sedan. Tror det skulle bli jättesnyggt!
Downlights, 3-pack 299 kr

Jag skulle även vilja byta ut det lysrör som sitter ovanför diskbänken. Inte så roligt ljus tycker jag. R tycker inte likadant, men ingen är väl förvånad... ;)

Halogenbelysning, ramp med 3 st lampor 199 kr

Det var dagens inredningstips!
Jag ska nog önska mig presentkort på Clas Ohlson :) haha
Snart kommer R hem från bandyträningen, då blir det soffmys framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela