iamelsewhere

Soffbord...

Publicerad 2010-10-08 21:27:02 i Inredning,

...är lite sugen på ett nytt soffbord. Men det vågar jag inte säga till Rasmus...han får snart spader av alla mina inredningsidéer :) Men jag kan inte hjälpa det, tycker ju att det är så roligt med inredning!
När mamsen och jag var i Sickla sist så såg vi riktigt snygga soffbord på Indori, men jag hittade inte dem på webben. Här kommer i alla fall några andra snygga bord:

Från Bolia, satsbord 3899 :-
Riktigt snygg med plexiglas! Åhléns hade förut ett liknande bord från Muji men jag tror att det inte säljs längre...


Från Inneboende 3910:-


Från Inneboende 3630:-


Från Chili 990:-


Från Mio "Smile" 2290:-


Från Mio "Valetta" 3290:-



Tillsammans med den här lampan (Fly från Kartell) ovanför soffbordet kommer vårt vardagsrum bli fantastiskt! :)
Blir mycket att önska sig i julklapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela