iamelsewhere

Amigurumi

Publicerad 2010-09-30 21:33:59 i Allmänt,

Hurra! Jag har hittat ännu en undanflykt från att plugga... nämligen att virka små amigurumis!

Har som första projekt gett mig på att virka en skogsmus. Kroppen, svansen, nosen och ett öra är klart. Sedan tog min energi slut :) Får fortsätta imorgon. Det var riktigt längesen jag virkade så det var tur att mamsen kunde hjälpa mig att komma igång!

Hade tänkt att läsa kurslitteratur ikväll men det fick bli virkning istället...så kan det gå.

Fick förövrigt ett par jättefina handskar av världens bästa mamma idag. Så att jag slipper frysa på morgonen...det är inte många grader nu när man går hemifrån...hösten är verkligen här!

Dessa är i färgen gammelrosa men jag fick ett par grå! 199 :- på Lindex.

Nu ska jag göra en kopp te och vänta på att Rasmus kommer hem. Han jobbar på Teknikmagasinets huvudkontor ikväll och skriver texter till nya katalogen... min lilla kontorsråtta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela