iamelsewhere

H&M Home

Publicerad 2010-09-18 12:48:11 i Inredning,

Jag vill ha ett nytt duschdraperi och en fräsch badrumsmatta! Måste verkligen försöka få ordning på vårt badrum med allt för lite förvaring...är så trött på att ha hälften av grejerna i klädkammaren för att jag inte får plats i badrummet. Nästa vecka ska jag låna bilen och åka till IKEA samt något byggvaruhus. Behöver få upp en hylla med lite extraförvaring och kanske ett till badrumsskåp...

Har i alla fall bestämt mig för att det ska vara vitt vitt vitt i badrummet! Efter ett halvår med rosa och grönt känns det nu kul att byta "tema" i badrummet. H&M Home har som vanligt en massa fint. Funderar på något av dessa draperier:

Duschdraperi signerat Lovisa Burfitt.


Vitt duschdraperi med volang!


En ny fräsch vit badrumsmatta kan också behövas...

Nu ska jag ut och handla lite inför kräftskivan ikväll och sen fixa lite med diverse presenter :)

Trevlig lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela