iamelsewhere

Leopard och kräftor!

Publicerad 2010-09-17 21:42:52 i Allmänt,


Den här snygga sjalen köpte jag igår på H&M för 79:50 kr. Har visserligen sett den på många men jag har fallit pladask för leopardmönstrat den här hösten...

Tanken var också att jag skulle visa lite bilder från volleybolltävlingen idag men jag glömde bort att fota :P Vi var i alla fall väldigt snygga! Temat var ju Valet 2010 och vi var alla utklädda till Fredrik Reinfeldt i min klass. Eftersom vi har ganska ont om killar i klassen så fick en av dem ställa upp på att klä ut sig till Mona Sahlin. Efter alla våra ansträngningar så vann vi tyvärr inte pris för bästa utklädnad. Inte heller gick vi vidare från gruppspelet då vi förlorade första matchen med 1 poäng och andra matchen med 2 poäng :( Men vi spelade bra i alla fall!

Imorgon är det dags för säsongen första basketmatch. Det ska bli skoj!
På kvällen är det kräftskiva på Muskö. Har en känsla av att det kommer bli en toppenlördag :)

Nu ska jag ta en dusch och kolla på andra avsnittet av Lite sällskap på Kanal5 play. En lugn fredagskväll det behöver jag efter den här veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela