iamelsewhere

Nytt te

Publicerad 2010-09-16 18:47:40 i Mat & Bak,

Nu har jag precis testat ett nytt te som jag köpte igår.
Var jättegott och smakade nästan lite pepparkaka :)
Hade tenta imorse och jag tror det gick bra. Tror att jag har klarat godkänt i alla fall, det kändes så efter tentagenomgången. Skönt att ha det gjort! Nu är det bara att hugga tag i två paruppgifter som ska lämnas in och redovisas på tisdag. Ingen rast ingen ro... dock tog jag eftermiddagen ledig idag. Det behövdes!
Nu laddar jag för basket ikväll. Verkar bli ganska många som kommer så det kan bli en bra träning!

Imorgon är det dags för Barometertävling. Ska försöka ta lite bilder så ni får se vårt schyssta utklädningstema :) Tror det kan bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela