iamelsewhere

Tentaplugg=bloggsvacka

Publicerad 2010-09-14 23:01:58 i Allmänt,

På torsdag har vi första tentan för terminen därav min bloggsvacka...
Jag kan i alla fall berätta att vi hade det supermysigt på Södertuna slott. Kan varmt rekommendera en övernattning där! Väldigt god mat, goda viner, bra service och mysiga omgivningar.
Ikväll var jag på yoga, det behövdes mitt i alla tentastress. Så skönt att kunna släppa allt några timmar och bara fokusera på sig själv och sin kropp!
I helgen händer det massa skoj något att se fram emot när man sitter med näsan i alla böcker...
På fredag är det dags för första Barometertävlingen i skolan och den här gången är det volleyboll som gäller. Barometertävlingarna innebär att alla klasserna på skolan tävlar mot varandra. Tävlingarna har också ett tema där man kan vinna pris för bästa utklädnad. Något som min klass vann tre gånger förra terminen! :) Den här gången är temat Valet 2010...
På lördag har jag säsongens första basketmatch. Det ska bli kul! Direkt efter den åker vi ut till Paulines landställe på Muskö för födelsedagsfirande och kräftskiva :) Mysigt! Hoppas bara att det blir okej väder...hösten verkar ju redan ha kommit tyvärr.
Nu är det dags att hoppa i säng så jag är pigg och fräsch till tentafrågestunden imorgon bitti...
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela