iamelsewhere

Fet blånagel...

Publicerad 2011-04-04 23:38:31 i Allmänt,

Om någon möjligtvis skulle vara intresserad så har jag just nu en fet blånagel på min vänstra stortå. Den dunkar och gör allmänt ont. Fan! Som tur var vann vi matchen igår, annars hade det inte varit värt en blånagel. Dessutom hade den nog gjort ännu mer ont om vi hade förlorat...Ska försöka halta iväg till föreläsningen imorgon, blir det inte bättre får jag nog ta en sväng förbi vårdcentralen också :( Lyckades i alla fall hålla yoga/tai chi med pensionärerna i förmiddags, med lite viljestyrka går det mesta...
Annars ser jag mest fram emot torsdag kväll. Då åker Rasmus och jag hit:
Rasmus lantställe i Tidaholm! Bara vi två! Tors-sön. Mys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela