iamelsewhere

Fredag

Publicerad 2011-04-01 22:52:40 i Allmänt,

Hade en effektiv förmiddag med Anna då vi valde tre låtar till pensionärernas gympapass och satte rörelser till. Skulle egentligen gått på föreläsning mellan 14-17 men jag skippade det. Var hemma och städade och fixa lite istället :) Skönt att hinna städa undan efter veckan och dessutom ville jag förbereda inför kvällen. Hade nämligen bjudit över mamsen för att ge henne en helkroppsmassage och middag :) Massagen gick jättebra och jag fick beröm för att jag hade starka nypor! Det är precis det man vill höra som massör. Det värsta jag vet är när massagen är för mesig. Eller som vår lärare sa på massagekursen: "Ingen mysmassage här inte, det kan ni få hemma..." :D
Tänkte angående det tipsa om hur lätt det är att blanda egen massageolja! Fick tipset av vår lärare i massage på GIH, så jag var ju tvungen att testa :) Blev hur bra som helst och jag är jättenöjd!
Rapsolja ICA ca 20:-, Eterisk olja - Lavendel från CreArome 76:-, Pumpflaska från Muji 45:-
Blanda önskad mängd rapsolja med ett par droppar eterisk olja, fyll på i pumpflaska - klart!
Bänken i cremevit med underredet i trä.
Av märket Epione, finns att köpa hos Ryggcenter.
Skönt huvudstöd och stöd under att vila armarna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela