iamelsewhere

Klädförvaring på landet...

Publicerad 2011-04-07 15:55:57 i Inredning,

Jag har funderat lite på hur jag ska göra med klädförvaringen i vårt sovrum på landet. Vi har just nu det här stora fina skåpet i vårt rum, men det är fyllt med sängkläder och handdukar och det måste nog förbli så...


Jag funderar på att kanske bara skaffa en sån här fin klädställning från IKEA:

MULIG heter den och kostar bara 89 kr! Fynd om ni frågar mig...

Frågan är då var man gör av underkläder och alla småprylar man har. Det går ju knappast att hänga upp på klädställningen. Kanske får göra en rensning i skåpet trots allt...

Nu ska jag packa ihop det sista och rensa upp i köket samt ta en sväng med dammsugaren. Så fort R kommer hem från jobbet sticker vi till metropolen Tidaholm ♥

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela