iamelsewhere

Onsdag

Publicerad 2011-04-20 14:11:41 i Allmänt,

Har varit iväg på förmiddagen till träningen med mina underbara pensionärer. Idag var det afrikansk dans som stod på schemat. Fast det var varken jag eller Anna som höll i det passet utan en tjej som jobbar på gymmet där vi håller till. Skönt det, annars hade det nog inte blivit så mycket dans:P Insåg hur sjukt stel (?) jag är i höftpartiet. Är nog bara att ge upp det där med att kunna skaka rumpa :D Fast det var himla kul att dansa och man blev glad av musiken! Nu väntar jag på min första massagekund för dagen. Klockan fem kommer nästa kund, som dessutom ska bjuda mig och R på middag i hennes nya lägenhet! Hurra vad mysigt! Som pricken över i:et ska hon få sin mycket försenade födelsedagspresent också :) Känns som att det kommer bli en rätt okej onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela