iamelsewhere

Söndag = Bakluckeloppis i Täby

Publicerad 2011-08-20 22:13:27 i Inredning,

Jag har övertalat Rasmus att vi ska åka till Täby Galopp imorgon för att gå på den stora bakluckeloppisen. Hurra vad jag längtar! Med tanke på vilka fynd jag gjorde där sist så har jag höga förväntningar inför morgondagen. Det kanske är dumt men jag kan inte låta bli, hoppas bara att jag slipper bli besviken...

Ikväll blev jag akut sugen på att göra om i i vårt sovrum. Klä om sänggaveln i det här snygga tyget (ni vet, det jag fyndade på Återbruket i Tidaholm):


Samt slänga ut våra sängbord och sätta upp något på väggen som gör att det blir lite mer lättstädat. Fick en idé om att ha telefonhyllor i teak som sängbord. Vad tror ni? (Om Rasmus läser det här kommer han att smälla av, han är nämligen dödstrött på mina infall och mina spontana gör-om-nu-på-en-gång-idéer. Fast det struntar jag i. Det är ju så himla kul med inredning och jag ledsnar verkligen aldrig på det! :D)


Bild lånad från annonsören mgbg på Tradera. Annonsen finns här.

Återstår bara att se om man kan göra några fynd imorgon. Helst fynd i teak! :D

Kommentarer

Postat av: Stora L

Publicerad 2011-09-04 15:33:27

Vi har telefonhyllor som sängbord. Hur smidigt som helst och superfint! :)



Man måste ju älska 50-tals design!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela