iamelsewhere

Skogsmulle

Publicerad 2011-08-05 21:26:24 i Kläder och sånt,

Jag har idag utökat min i stort sett obefintliga friluftsgarderob med ett par nya fina kängor och en pannlampa! I höst bär det nämligen av både på kajakpaddling i Stockholms skärgård samt fjällvandring i Abisko. Bäst att börja ladda upp med bra utrustning alltså!
Efter ovärderliga tips av Sofia (tack!) så gick jag till Alewalds outletbutik på Kungsgatan. Supertrevlig personal som gav bästa service och tips! Vilket resulterade i att jag köpte dessa:


Meindl Kansas Gortex - jättefina och framförallt sköna!
De finns hos Alewalds för 1595:-

Rasmus köpte även en fin rosa pannlampa till mig:


Silva Siju - finns på bl.a. Teknikmagasinet för 199:-

Nu återstår bara att investera i ett par byxor. Har tänkt mig dessa från Lundhags:


Lundhags Traverse Ws Pants

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2011-11-22 20:29:28

gillar dina shopping inlägg! och när du lägger upp bilder på kläder elr accessoarer som du tycker är fina! fortsätt med det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela