iamelsewhere

Nytt från Gina

Publicerad 2011-02-10 16:27:38 i Kläder och sånt,

Köpte två nya toppar idag från Gina Tricot, vilket betyder att jag måste slänga två gamla. Brukar försöka köra på den principen men det är inte alltid så lätt :P
Blev godkänd på styrketräningsexaminationen idag också! Det var skönt :) Ytterligare en grej avklarad. Imorgon har vi inga lektioner men det innebär inte att jag kan ligga på latsidan tyvärr. Jag ska ringa 10 pensionärer som ska vara med i vårt hälsoprojekt, jag ska sätta ihop övningar till ett vattengympapass, jag ska sätta ihop och välja ut yogaövningar till min del av yogapasset vi ska konstruera, samt hinna förbi banken och lite annat fix :) Skönt ändå att det redan är helg igen...veckorna går så fort!

Kommentarer

Postat av: Danni

Publicerad 2011-02-10 19:03:22

Fina! Låter som en späckad dag! Själv ligger jag hemma hos mamma med jättevärk efter tandoperationen.. blä! Hoppas du hinner med allt imorn! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela