iamelsewhere

Onsdag

Publicerad 2011-02-16 13:27:33 i Allmänt,

Idag var det dags för näst sista examinationen vilket innebar att vi skulle visa upp vårt praktiska yogapass som vi gjort gruppvis. Alla skulle leda en del var av yogapasset och jag är jättenöjd med min insats. Efter en stund kom säkerheten och man litade på sin röst och rörelserna och kunde prata mjukt och lugnt. Efter examinationen kastade jag mig på tunnelbanan för att hinna till tandläkaren som skulle kika på min visdomstand som bråkar igen :( Han spolade rent och brände bort tandkött (AJ!) som satt i vägen, slapp penicillin till att börja med men jag skulle höra av mig efter helgen för att kolla läget igen. Hoppas hoppas hoppas att inflammationen läker ut av sig själv. Min bästa vän just nu är Ipren! :P Landade just hemma i soffan några minuter men nu ska jag göra mig iordning och åka in till Söder för att möta Sara som jag jobbade med förut. Vi ska fika ta en fika vid Medis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela