iamelsewhere

5 om dan!

Publicerad 2011-01-10 21:39:04 i Mat & Bak,

Det här med att leva som man lär är inte alltid så lätt...

5 frukter/grönsaker om dagen är en bra rekommendation! Det är bara för mig att hugga in nu...tur att jag älskar frukt :)
Hade match igår som vi tyvärr förlorade men det var i alla fall skönt med en rejäl genomkörare så att man fick springa bort den sista julmaten :P Dock är jag lite mör i kroppen idag och har ett rejält blåmärke på höften efter en tackling :(
Imorgon är det lite pluggande, tvättstugan samt Body Balance på Sats som står på schemat. Sista veckan innan undervisningen på skolan drar igång så det är bara att njuta så mycket som möjligt av de sista "lediga" dagarna...

Kommentarer

Postat av: Danni

Publicerad 2011-01-11 08:07:34

Lyllo dig som är ledig :) Jag drömmer mig tillbaka till det härliga helstudentlivet när man faktiskt fick vara ledig några dagar emellan kurserna och inte behövde jobba. Känns lite tungt att those days are gone :) Just det ja, skulle vara mer positiv.. :P Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela