iamelsewhere

Jag går i företagstankar...

Publicerad 2011-01-24 15:21:29 i Allmänt,

Ikväll ska jag och mamsen gå på Skatteverkets informationsträff för alla som vill starta eget! Ska bli jättespännande att få veta lite mer om hur allting fungerar så jag hoppas det kommer bli ett givande möte. Jag har även bokat möte med min bank för att höra lite mer om vad de har för tjänster och hjälp att erbjuda när man startar eget.

Idag fick jag också bekräftelse på att jag kommit med på massagekursen som går av stapeln 19-22 mars. Efter det blir jag diplomerad massör och kan därmed starta mitt företag! Till en början blir det väl mest massage men i framtiden kanske man även kan väva in andra saker i företaget då jag blir färdig hälsopedagog. Hur som helst blir det ett bra extraknäck under resten av mina studier sedan får vi se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela