iamelsewhere

Massage!

Publicerad 2011-01-20 18:20:04 i Plugg,

Idag hade vi en otroligt jobbig lektion i skolan. Massage :) Först fick vi instruktioner och läraren visade tekniker och olika grepp sedan var det bara att köra igång med 30 minuters rygg- och nackmassage. Fantastiskt skönt att bli masserad såklart men det var faktiskt riktigt roligt att massera också. Nästan lite meditativt...bådar ju gott inför framtiden då jag har tänkt att just massagen ska ge mig lite extrainkomster framöver, vilket jag kan behöva som student! Anmälde mig idag till en extern massageutbildning som alltså inte anordnas av skolan utan av Friskvårdsgruppen. Kursen går av stapeln under några dagar i mitten av mars och då får man även möjlighet att köpa en massagebänk plus tillbehör till förmånliga priser. Detta gör att jag sedan kan kicka igång mitt extraknäck när jag har massagebänken hemma!


Hoppas på att få köpa en sådan här massagebänk från Tarsus med huvudstöd och armstöd.

Nu ska jag hjälpa Rasmus med middagen. Senare kollar vi såklart handbollen. Heja Sverige!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela