iamelsewhere

Trött...

Publicerad 2011-01-19 16:04:55 i Plugg,

Igår var första dagen på vårterminen och det kallar jag rivstart! Hade föreläsningar och lektioner mellan 08:00-17:15...skönt när det går från ingenting till full rulle. Vad hände med mjukstarter? Den första kursen vi läser nu heter Hälsofrämjande fysisk aktivitet och i den ingår flera olika delmoment; massage, vattengymnastik, styrketräning, yoga, tai chi/qi gong. Imorse var det dags för lektion nummer två i yogamomentet, ett helt yogapass på 1,5 timme! Helt okej att gå till skolan då :D Var dock lite mör i kroppen eftersom jag var på yoga igår kväll också. Lyckades till och med lura med mig Rasmus dit! Han var inte alls så stel som jag trodde och var jätteduktig ;)
Nu ska jag ta tag i tvättberget som bara måste vikas idag! Sedan ska jag iväg på lite trevligheter:) Middag med Pauo i Sjöstan. Det blir mat från nya thaistället bredvid henne och sen lite inredningsprat tror jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela