iamelsewhere

Dödstrött...

Publicerad 2011-03-20 22:23:17 i Allmänt,

Massagepass nr 2 avklarat idag...börjar kännas riktigt bra nu och tekniken kommer mer och mer :) känner mig dock helt mörbultad i kroppen efter allt knådande. Man får ju "ge och ta" lika mycket massage så nu slipper nog Rasmus massera min rygg ett tag framöver :) Direkt efter kursens slut idag så åkte jag iväg på match, om jag kände mig mörbultad innan så är det inget mot nu...är dödstrött och ska hoppa i säng bums! Imorgon är det träning med pensionärerna och sedan massagkurs mellan 17:00-21:30. Däremellan ska jag försöka plugga till tentan som är tis morgon 08:00...men håll ut alla fina vänner (och familj!), efter tisdag kväll då tentan och massagekursen är avklarad, har jag ett liv igen! ;)

Kommentarer

Postat av: Danni

Publicerad 2011-03-21 08:22:34

Du är så duktig! :) Här är det stressigt med, så underbart när måndagar inleds med fullständigt kaos!! Längtar till fredag när den här galna veckan är över... Lycka till med tentan! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela