iamelsewhere

Landskamp ikväll!

Publicerad 2011-03-29 11:26:41 i Allmänt,

Vädret verkar inte riktigt vara på topp men ikväll ska jag och R på landskampen på Råsunda. Hoppas det slutar snöa tills ikväll, annars blir det både kallt och blött...Ska lägga fram både fleecefilt och sittunderlag som R får ta med sig :) Jag har haft en lugn förmiddag med lite hemmafix men ska iväg på föreläsning mellan 14-17. Riktigt dåliga tider har vi fått på föreläsningarna till den här kursen, mest på grund av att skolan byggs om och det är fullbokat i alla lokaler. Det positiva är att vi har den här kursens föreläsningar i Sophiahemmets lokaler (som ligger granne med GIH) och deras föreläsningssalar är mycket fräschare än på GIH! Nu ska jag sätta lite fart här så jag hinner med att äta lunch innan jag går...Heja Sverige ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela