iamelsewhere

Lite typiskt...

Publicerad 2011-03-23 20:45:31 i Allmänt,

Efter en mycket stressig vecka verkar det som att min kropp har sagt ifrån... Har haft ont i magen/huvudet och feber hela dan idag :( Tänker stanna hemma imorgon också, tror både min kropp och knopp behöver vila...dessutom är det bara kursintroduktion för en ny kurs så jag borde inte missa alltför mycket. Så förlåt alla mina vänner, tar tillbaka det där med att jag skulle ha ett liv igen efter tisdag kväll...det dröjer ytterligare några dagar innan jag är fit for fight igen :) (Kan förövrigt meddela att jag blev godkänd på massageexaminationen och tentan borde jag få minst G på! Skönt!) Nu ska jag återgå till soffliggandet, det är ungefär vad jag orkar med idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela