iamelsewhere

Lycka!

Publicerad 2011-03-07 20:42:32 i Inredning,

Gissa vad som hänger i taket i vårt vardagsrum?



Jag fick äntligen napp på Blocket efter envist letande! Nu ska vi bara köpa en "arm" så att den kan hängas över soffbordet och inte mitt i rummet...
De nya orange soffkuddarna skymtar i soffan också. Nu fattas bara en snygg tapet på väggen bakom soffan :D Jag blir liksom aldrig nöjd :P Inredningen är ett ständigt pågående projekt hemma hos oss, i alla fall om man frågar mig...
Nu ska jag ta en dusch och sedan en kopp te i soffan. Om ca två timmar kommer R hem! Mys ♥

Kommentarer

Postat av: Emeli

Publicerad 2011-03-08 09:52:29

Åh, så tjusigt det blev! :D

Hälsa magsjuka Rasmus.



Kram,

Emeli

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela