iamelsewhere

Måndag...

Publicerad 2011-03-21 22:41:37 i Allmänt,

Massagepass nr 3 av 4 är nu avslutat. Min kropp är riktigt mörbultad nu men man blir fantastiskt bortskämd med all massage man får ta emot :) Imorse hade vi träning med pensionärerna igen och den här gången körde jag mitt yogainspirerade pass med en blandning av rörlighetsträning/balans/tai chi/yoga samt avslappning. Under avslappningen var det till och med en herre som somnade, det måste ju vara ett bra betyg på mitt sköna pass :P Nu ska jag hoppa i säng och plugga en liten stund. Har nog aldrig känt mig så oförberedd inför en tenta men det är bara att ta tjuren vid hornen...imorgon bitti klockan 08 är det dags! På kvällen är det examination i massagekursen...(jag nämnde väl att jag kommer vara hyfsat nöjd imorgon kväll vid 21:30 då en lååång "helg" är över...) Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela