iamelsewhere

Massagebänk beställd!

Publicerad 2011-03-24 12:40:53 i Allmänt,

Nu har jag beställt en fin massagebänk som förhoppningsvis levereras imorgon eller i början av nästa vecka! Då ska jag genast sätta igång med mina första behandlingar. Så ställ er i kö ni som är intresserade! Enklast är förstås om ni kommer hem till mig. Bänken är portabel (väger dock 13 kg) så det kanske inte är nåt man släpar på buss/tunnelbana men om ni inte har möjlighet att komma till mig så kan jag packa ihop bänken och komma hem till er :)

Mår lite bättre idag men känner mig fortfarande hängig. Ska nog försöka ta mig ut en sväng och slänga lite återvinning och handla middagsmat, behöver lite frisk luft! Ikväll kollar jag hockey! TV4 Sport sänder AIK-Färjestad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela