iamelsewhere

Myshelg!

Publicerad 2011-03-05 19:37:47 i Allmänt,

Igår eftermiddag mötte jag upp Danni i Liljeholmen för lite bebis- och matshopping. Ja vi skulle inte shoppa en bebis utan kläder till en liten sötnos! Idag var vi nämligen på fika hos en gammal klasskompis som fått barn. Världens sötaste lilla kille som precis fyllt 2 månader ♥ jag fick hålla och mysa med honom en lång stund eftersom han somnade i mitt knä...då dog jag lite. Gud vad söt! Har helt enkelt tankat energi både igår kväll (myskväll med Danni framför TV:n) och idag med bebis.

Rasmus åkte till Oslo i torsdags morse för att kolla skid-VM och hälsa på släkten. Hade gärna velat följa med men kände att det var så mycket annat att hinna med den här helgen plus att vi ju var i fjällen för inte så länge sedan...

Tog en sväng på stan i eftermiddag efter fikan också och köpte de orange kuddarna till soffan från H&M Home som jag visade för ett tag sedan och hittade dessutom en ny vit lampskärm till lampan i fönstret i sovrummet. (Kommer bilder imorgon!) Var egentligen på jakt efter nya vita gardiner till sovrummet men hittade inga som jag tyckte om. Eller snarare dom gardiner jag hittade som jag tyckte om var för dyra...tror det får bli en sväng till IKEA snart!

Resten av kvällen nu blir det bara mys i soffan och imorgon ska jag planera lite inför första träningstillfället med pensionärerna samt bränna en skiva med 40/50/60/70-tals musik som pensionärerna ska få svettas till :) Blir nog en del lyssnande på Spotify ikväll för att hitta passande låtar...
Blir troligtvis bjuden på middag hemma hos mina föräldrar imorgon också. Ska bli mysigt och dessutom skönt att slippa laga mat till sig själv, det är så tråkigt!

Trevlig lördagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela