iamelsewhere

1 sten från mina axlar...

Publicerad 2011-05-24 15:04:52 i Allmänt,

Igår lämnade vi in projektrapporten om Hälsoprojektet Villgott som vi genomfört i Solna med ett gäng glada pensionärer. Blev en härlig uppsats på ca 15 sidor och en jäkla massa tabeller och bilagor...Hade även redovisningar hela dagen igår. Blev lite långtråkigt efter ca 15 grupper men samtidigt kul att höra vad alla andra har haft för sig med sina grupper under våren. Imorgon är det en sista viktig lab (vi ska bland annat göra ett maxtest på cykel...hejochhå!), på fredag är det praktisk examination av massagemomentet i denna kurs och nästa onsdag den 1 juni är det tenta. Sedan sommarlov! Alltså 3 stenar kvar att lyfta av från mina axlar innan sommarlovet. Men nu ser jag minsann ljuset i tunneln, var så säkra :)

Kan också stolt meddela att min mycket duktiga R lämnade in sin C-uppsats i helgen! Bara opponering kvar sedan kan han kasta sig ut i vuxenlivet ;)

Nu ska jag ta tag i att börja titta på vad sjutton jag ska plugga på till tentan. Sedan blir det spinning klockan 17 på Liljeholmen. Senare ikväll är det Årsmöte med Bostadsrättsföreningen. Jag håller tummarna för att vi äntligen kan rösta igenom förslaget om att införa portkod! Bara inte föreningens pensionärer sätter käppar i hjulet som vanligt :P (Ni vet; "Allt ska vara som det alltid har varit.").

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela