iamelsewhere

"Halv-åtta-hos-oss"

Publicerad 2011-11-11 14:58:10 i Mat & Bak,

Ikväll smäller det! Det är nämligen vår tur att ordna trerätters i vår lilla miniuppgörelse i "Halv-åtta-hos-oss". Först ut att bjuda på middag var Sofia och Johan. Ikväll är det min och Rasmus tur att försöka charma våra gäster. Sist men inte minst är det Pauline och Jespers tur, men det blir i deras nya lägenhet!

Ikväll är vårt tema: Hav & Sjö.

På grund av att i alla fall två av kvällens gäster är frekventa läsare av min lilla blogg så kan jag inte avslöja menyn ännu då jag vill att det ska vara en överraskning...
Men jag lovar att fota alla rätter så får ni givetvis bildbevis imorgon!
Nu måste jag återgå till förberedelserna. Wish me luck!
Trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela