iamelsewhere

Andas...

Publicerad 2011-10-24 16:55:41 i Plugg,

Höstens i särklass stressigaste vecka har precis rivstartat med att jag höll buggkurs igår kväll, skrev klart en lååång hemtenta imorse samt rev av ett seminarium i bollspel vid lunch idag. Nu ligger jag hemma i soffan och ska försöka läsa ut två böcker (ja jag vet...) till morgondagens seminarium som handlar om dans. På onsdag är det tenta i organisationsteori och vuxnas lärande och på torsdag har vi examination i danskursen. På fredag är det utvärdering och avslutning på momentet. Nämnde jag att jag måste andas också?

Återkommer på fredag, då har jag ett liv igen...

Kommentarer

Postat av: Danni

Publicerad 2011-10-25 13:54:25

Du är så duktig! Hör av dig om du behöver en paus eller efter fredag, saknar dig! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela