iamelsewhere

Snart helg!

Publicerad 2011-10-13 20:39:23 i Allmänt,

Dagen började med att jag vaknade med en fruktansvärd huvudvärk :( Inte så bra eftersom min grupp och jag skulle hålla i ett seminarium på 1,5 timme idag...jag tog två tabletter och kröp tillbaka till sängen igen för att samla krafter så jag kunde ge mig iväg till skolan vid lunch. Seminariet gick strålande och vår lärare sa faktiskt att han tyckte att vi hade genomfört ett exemplariskt seminarium :D Tack för att det finns bra receptfria huvudvärkstabletter nuförtiden...vet inte vad jag hade gjort annars...
Nog om det. Imorgon har jag bara en danslektion mellan 08:00-09:30 sedan ska jag iväg för att slinga och klippa mig hos en ny frisör. Mamma har tjatat på mig i evigheter att jag ska testa hennes frisör Kate som är sååå duktig. Så nu har jag höga förväntningar och hoppas att jag blir riktigt snygg! :) Hit till Svartensgatan 7 ska jag imorgon! 
På kvällen ska vi ut till Rasmus föräldrar i Tyresö för att äta födelsedagsmiddag eftersom Rasmus mamma har fyllt år i veckan. 

En annan mycket glad nyhet är att vi äntligen har köpt en fantastiskt fin tvättmaskin! Den står på plats i vårt badrum i väntan på att en elektriker ska komma och installera den. Längtar tills vi får premiärtvätta!


RENLIG från IKEA för 4995:-

Nu ska jag krypa upp i soffan med en tallrik äppelpaj och vaniljsås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela